Forretningsorienteret økonomi- og administrationschef

Forretningsorienteret økonomi- og administrationschef
Kontor og økonomi
A/S SYDVESTA
26/06/2019
Esbjerg, Sydjylland
Jonas Jørgensen - Tlf. 31 52 81 91
Del stillingsopslag

Er du en motiverende leder, der har styr på dine tal? Vil du være med til at gøre en forskel i en succesfuld og velkonsolideret virksomhed? Så er du måske den forretningsorienterede økonomi – og administrationschef vi søger på vegne af A/S SYDVESTA.

Stillingen og din rolle hos A/S SYDVESTA

Som økonomi- og administrationschef hos A/S SYDVESTA, bliver du en del af en succesfuld handels- og importvirksomhed, der er præget af engagement, stærk faglighed og en hverdag, hvor der skabes gode resultater.

Du bliver en tæt sparringspartner for direktøren, og det forventes, at du tager ansvar for at optimere, drive og udvikle funktionsområdet økonomi og administration. Her vil du blandt andet stå for en række hands-on opgaver inden for bogholderi og rapportering, men også mere overordnede opgaver inden for forretningsudvikling og optimering af forretningsgange/arbejdsprocesser. I stillingen ligger der et overordnet ledelsesmæssigt ansvar for 9 medarbejdere.

Virksomheden, der er ejerledet, har et stærkt brand og er kendetegnet ved en uformel omgangstone og en hverdag med få regler, politikker og håndbøger. Vi forventer derfor også, at din ledelsesstil er uformel. Anerkendelse ligger naturligt til dig, da du ved, at det er den enkelte medarbejders kompetencer, der bidrager til den samlede succes.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • ledelse og udvikling af administrations- og økonomifunktionen
  • varetagelse af det daglige bogholderi
  • økonomistyring, herunder udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  • profitabilitetsanalyser og cost kalkulationer.
  • budgetudarbejdelse og opfølgning
  • styring af deadlines for årsaftaler med kunder og leverandører
  • forretningsudvikling og andre strategiske opgaver
  • udarbejdelse af salgsstatistikker og anden rapportering.

 

Dine kvalifikationer

Du er vant til at spille en bred rolle, hvor du er involveret i mange forskellige aspekter af en virksomheds drift og udvikling. Du har derfor erfaring med såvel de operationelle hands-on opgaver som de mere strategiske opgaver. Dine erfaringer er formentlig skabt fra en lignende funktion i en mindre eller mellemstor virksomhed eller fra en baggrund som revisor.

Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende, struktureret og fokuseret på at få afsluttet påbegyndte opgaver. Du er detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget arbejde samtidig med, at du sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde. Herunder finder du det naturligt at involvere dig i opgaver på tværs af virksomheden, da du ved, at fleksibilitet er essentielt i en mindre virksomhed.

Du har en god og naturlig autoritet og en vis portion gennemslagskraft, der tager afsæt i din faglighed. Teoretisk er du uddannet cand.merc.aud. eller HD (R) og kommer med minimum 10 års relevant praktisk erfaring.

Du tilbydes

Du kan forvente en arbejdsdag i en uformel atmosfære, hvor faglig og personlig kompetenceudvikling prioriteres højt. Alt sammen i en unik virksomhedskultur, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde. Her glædes man ved at være en del af beslutningsprocessen, fejrer succeserne og løser opgaver i et engageret team.

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller pr. mail: jj@pay-back.dk.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Om virksomheden

A/S SYDVESTA er et handels- og importfirma med 16 medarbejdere, der er leverandør af værktøj og maskiner til byggemarkeder, håndværkerbutikker og værktøjsforretninger i Danmark og Sverige. Virksomheden er en serviceorienteret virksomhed, der er præget af ordentlighed og godt købmandskab, som leverer til kunderne på dag til dag basis.

Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.

Vilkår og formålet med dataindsamlingen

Når du søger en stilling, accepterer du samtidig vilkårene for anvendelse af dine personoplysninger, som er beskrevet her: Formålet med at indsamle og opbevare personlige data er at vurdere og kontakte kandidater, som er interesserede og kvalificerede til nuværende eller kommende ledige stillinger, som skal besættes.

  • Du accepterer at dit CV og ansøgning kan videregives til vores klient.
  • Du kan til enhver tid bede os slette dine data ved henvendelse via denne mail: info@pay-back.dk.
  • Efter 24 måneder vil dine data automatisk blive slettet.
  • Du bedes slette/overstrege dit CPR-nr. i alle de dokumenter, som du vil uploade (eksamensbevis etc.).
  • Pay-Back specialist rekruttering ApS er godkendt af datatilsynet til indsamling og behandling af persondata. Uploadede filer skal være i Word eller PDF format og må max fylde 2MB pr. fil.
Forretningsorienteret økonomi- og administrationschef