HSEQ-manager til nyoprettet stilling i international virksomhed

HSEQ-manager
Ingeniør og teknik
Concens
25/09/2018
Esbjerg, Sydjylland
Jonas Jørgensen - Tlf. 31 52 81 91
Del stillingsopslag

Er du klar til at forbedre og understøtte kvalitet, sikkerhed og miljø i en dynamisk produktionsvirksomhed i udvikling og vækst? Så søger vi på vegne af Concens en HSEQ-manager til etablering og opbygning af en ny HSEQ-funktion.

Om virksomheden

Concens er en ordreproducerende dansk virksomhed med base i Esbjerg. Virksomheden udvikler og producerer elektriske aktuatorer, som afsættes igennem et internationalt netværk af distributører. Slutkunderne anvender Concens’ aktuatorer som en komponent integreret i produkter inden for en lang række forskellige industrier, bl.a. Health Care/Rehab, Maritime, Building Technology, Automotive etc.

Om jobbet

Som Concens’ nye HSEQ-manager bliver du ansvarlig for at sætte dagsordenen for HSEQ-området i hele virksomheden. Målet er, at den nye synlighed og fokusering på HSEQ-området vil blive en integreret del af virksomhedens samlede værdiskabelse i forhold til såvel slutkunder som distributører. 

Da det er en nyoprettet stilling, og du er eneste medarbejder inden for området, kræver det, at du er såvel teoretisk som praktisk godt funderet til at varetage hele paletten inden for HSEQ-disciplinerne. Opgaverne er mange, du vil blandt andet varetage løbende sagsbehandling og opfølgning på afvigelser internt og eksternt hos leverandører samt medvirke til at understøtte kvalitetsarbejdet i drift og udvikling. Det forventes også, at den nye HSEQ-manager vil tage taktstokken i forbindelse med relevante forbedrings- og optimeringsprojekter i produktionen samt udarbejdelse og vedligeholdelse af procedurer – og registrering af disse. Det primære i stillingen er dog kvalitetsarbejdet, og det område du vil fokusere mest på i dagligdagen.

Som HSEQ-manager vil du endvidere arbejde med

  • vedligeholdelse og udvikling af kvalitetshåndbogen frem mod en ønsket ISO-certificering
  • træning og undervisning af medarbejderne omkring kvalitet og sikkerhed
  • deltagelse i og planlægning af interne og projektrelaterede audits
  • at udføre leverandøraudits og -godkendelser
  • udvikling og udarbejdelse af HSEQ-rapporter
  • deltagelse i projekt- og kundemøder
  • udarbejdelse af kvalitetsprocedurer
  • opfølgning på kvalitetsmål.

 

Om dig – din baggrund/erfaring

Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig ingeniør, kvalitetstekniker etc., men vigtigst af alt så har du relevant erfaring inden for hele HSEQ-området. Som person er du åben og udadvendt og forstår at arbejde på tværs af organisationen. Du bliver en del af mange forskellige projekter, nogle af kortere og andre af længere varighed, hvorfor dine projektledelsesegenskaber er særligt vigtige i forhold til udfyldelse af stillingen.

Du er struktureret, analytisk og handlingsorienteret, og du magter både at agere hurtigt i hverdagen og samtidig være vedholdende i forhold til omgivelserne. Du har en positiv tilgang til samarbejdet med andre mennesker og sætter pris på at være en del af et mindre team. Du har gode kommunikationsevner i engelsk og dansk og evner at træffe selvstændige beslutninger.

Virksomheden tilbyder

En alsidig og udviklende rolle i en udfordrende funktion, hvor du i meget stort omfang er med til at præge udviklingen i en vækstorienteret virksomhed med en stærk medarbejderkultur. Du får engagerede kollegaer og kan forvente en uformel omgangstone, med vægt på gensidig respekt og godt humør, samt korte beslutningsveje. Derudover tilbyder virksomheden en attraktiv lønpakke.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.

Spørgsmål

Alle spørgsmål rettes til konsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering, på tlf. 3152 8191.

Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.

Vilkår og formålet med dataindsamlingen

Når du søger en stilling, accepterer du samtidig vilkårene for anvendelse af dine personoplysninger, som er beskrevet her: Formålet med at indsamle og opbevare personlige data er at vurdere og kontakte kandidater, som er interesserede og kvalificerede til nuværende eller kommende ledige stillinger, som skal besættes.

  • Du accepterer at dit CV og ansøgning kan videregives til vores klient.
  • Du kan til enhver tid bede os slette dine data ved henvendelse via denne mail: info@pay-back.dk.
  • Efter 24 måneder vil dine data automatisk blive slettet.
  • Du bedes slette/overstrege dit CPR-nr. i alle de dokumenter, som du vil uploade (eksamensbevis etc.).
  • Pay-Back specialist rekruttering ApS er godkendt af datatilsynet til indsamling og behandling af persondata. Uploadede filer skal være i Word eller PDF format og må max fylde 2MB pr. fil.
HSEQ-manager til nyoprettet stilling i international virksomhed