IT procurement and license consultant til nyoprettet stilling

IT procurement and license consultant
Øvrige jobs
Bankdata
26/03/2019
Fredericia, Sydjylland
Jonas Jørgensen - Tlf. 31 52 81 91
Del stillingsopslag

På vegne af Bankdata i Fredericia søger vi en IT procurement and license consultant til en nyoprettet stilling på Bankdatas hovedkontor i Fredericia.

Om stillingen og dine arbejdsopgaver

Som IT procurement and license consultant bliver du en del af Bankdatas afdeling, Compliance, Jura og Leverandørstyring, der består af 4 kollegaer. I stillingen får du en unik mulighed for at opbygge et fagområde i forandring og være med til at optimere Bankdatas indkøb af software og licensstyring. Det vil herunder være din opgave at bidrage til en endnu bedre gennemsigtighed og identifikation af besparelser og optimeringsmuligheder.

Du vil få en bred kontaktflade såvel internt som eksternt hos Bankdata, hvor du vil have opgaver i forbindelse med at

  • understøtte arbejdet i afdelingen med indkøb af software og andre IT-løsninger 
  • have leverandørkontakt ifm. indkøbte løsninger og tilknyttet dokumentation 
  • drive licensstyring og leverandøroverblik, inkl. styring af deadlines og tidspunkter i kontrakterne 
  • lave analyser ifm. identifikation af besparelsespotentialer.

 

Derudover får du ansvar for at støtte forretningen i forbindelse med forhandling og tilkøb af nye IT-løsninger, ligesom du styrer og opdaterer Bankdatas kontraktdatabase samt sikrer, at licensforbrug og behov matcher de eksisterende kontrakter. Ydermere vedligeholder du dokumentation og understøtter softwareaudits.

Du bliver en del af en velfungerende afdeling, hvor der lægges vægt på sparring og åben dialog i teamet, og man tror på, at et behageligt arbejdsmiljø giver kvalitetsresultater i sidste ende. Virksomheden ved, at hårdt og fokuseret arbejde går hånd i hånd med gode grin og plads til sjov. Desuden nyder man gode, fleksible arbejdstider, der sikrer, at arbejde og fritid altid går op i en højere enhed.

Forventninger til dig

Vi forestiller os, at du har en baggrund inden for IT-området kombineret med kommerciel erfaring. Men det kan også være den anden vej rundt, så du har god kommerciel erfaring samt indsigt i IT-branchen og erfaring med indkøb af software fra en IT-virksomhed.

For at få succes i stillingen er det nødvendigt, at du er struktureret, kommunikerende og samtidigt drivende, nysgerrig og ambitiøs. Du ser udfordringer som muligheder til forbedringer og udvikling og tager et stærkt ejerskab for dine projekter og daglige opgaver.

  • Du har erfaring med indkøb af software og kendskab til licensstyring og IT-kontrakter.
  • Det er en klar fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.
  • Du er en dygtig bruger af Excel, og du arbejder problemfrit på engelsk og dansk både på skrift og i tale.

 

Som person har du gode samarbejdsevner, men du formår samtidig at arbejde selvstændigt og analytisk. Da finanssektoren er et bredt og komplekst felt, har du også en god forretningsforståelse. 

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk.

_________________________________________________________________________________________________________________

Om Bankdata

Bankdata er ejet af 9 pengeinstitutter og er med sine godt 700 ansatte en af landets største IT-arbejdspladser. Virksomheden tilbyder stor frihed i jobbet, personlige udviklingsmuligheder, en række personalemæssige goder og en løn, der matcher jobbet. Analyser viser, at Bankdata har nogle af landets mest tilfredse medarbejdere, og du kan læse meget mere om, hvad nogle af dem siger om at arbejde hos Bankdata på www.bankdata.dk

Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.

Vilkår og formålet med dataindsamlingen

Når du søger en stilling, accepterer du samtidig vilkårene for anvendelse af dine personoplysninger, som er beskrevet her: Formålet med at indsamle og opbevare personlige data er at vurdere og kontakte kandidater, som er interesserede og kvalificerede til nuværende eller kommende ledige stillinger, som skal besættes.

  • Du accepterer at dit CV og ansøgning kan videregives til vores klient.
  • Du kan til enhver tid bede os slette dine data ved henvendelse via denne mail: info@pay-back.dk.
  • Efter 24 måneder vil dine data automatisk blive slettet.
  • Du bedes slette/overstrege dit CPR-nr. i alle de dokumenter, som du vil uploade (eksamensbevis etc.).
  • Pay-Back specialist rekruttering ApS er godkendt af datatilsynet til indsamling og behandling af persondata. Uploadede filer skal være i Word eller PDF format og må max fylde 2MB pr. fil.
IT procurement and license consultant til nyoprettet stilling