Regnskabsassistent/ejendomsadministrator

Regnskabsassistent
Kontor og økonomi
KD-Selskaberne
17/10/2018
Esbjerg, Sydjylland
Jonas Jørgensen - Tlf. 31 52 81 91
Del stillingsopslag

På vegne af KD-Selskaberne søger vi en regnskabsassistent med erfaring inden for ejendomsadministration eller interesse i at lære det.

Om KD-Selskaberne og stillingen

KD-Selskaberne er en veldrevet og konsolideret virksomhed, som administrerer og udvikler ejendomme på attraktive adresser i Danmark. KD-Selskaberne fungerer som en paraplyvirksomhed bag de driftsselskaber, ejendoms- og finansielle investeringer, der kontrolleres af familien Droob.

I stillingen som regnskabsassistent/ejendomsadministrator får du en vigtig funktion i en lille og dynamisk organisation, hvor opgaverne vil være et godt miks af både tilbagevendende samt ad-hoc opgaver.

Din arbejdsdag vil have to primære fokusområder:

Bogholderiopgaver

Opgaverne spænder vidt, og du kommer til, i tæt samarbejde med det øvrige bogholderi, at arbejde med bogholderiopgaver på tværs af virksomhedens mange selskaber. Hverdagen vil være fyldt med opgaver inden for økonomi såsom finansbogføring, måneds-/kvartalsafstemninger, intern fakturering, momsafregning mv. Har du erfaring med Axapta, Uniconta, E-conomic, Word og Excel vil det være en fordel. Dertil kommer andre specifikke opgaver som varetagelse af hele forsikringsområdet på tværs af KD-Selskabernes forskellige selskaber samt administration af værdipapirer mv. 

Ejendomsadministrationsopgaver

Ejendomsporteføljen er stigende hos KD-Selskaberne med lejemål fordelt på både erhverv og bolig. KD-Selskaberne bruger EG Bolig, hvis du har erfaring med dette, vil det være en fordel, men ikke et krav, da der nok skal blive sørget for den fornødne oplæring. Du vil få mange forskelligartede opgaver inden for ejendomsadministration, som du løser i fællesskab med KD-Selskabernes interne ejendomsmægler. Du vil blandt andet arbejde med:

  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber såsom vand-, varme- og fællesudgiftsregnskaber.
  • Styring af nøgler mv. i samarbejde med de respektive viceværter m.m.
  • Håndtering af lejeres ind- og fraflytninger.
  • Opfølgning på lejeres betalinger (restancer).

 

Da KD-Selskaberne er en dynamisk, mindre organisation med i alt 6 medarbejdere på kontoret, skal du også være indstillet på, at man hjælpes ad med sekretæropgaver efter behov (telefonpasning, åbne post, lave kaffe mv.)

Om dig

Du drømmer om et blæksprutte-job med fokus på bogholderi og ejendomsadministration, og befinder dig godt i en helt central rolle i forhold til virksomhedens kunder og medarbejdere. Du er smilende, imødekommende og en ægte holdspiller, der bidrager til teamet med fleksibilitet, god energi og godt humør, også når det gælder de lidt mere rutineprægede opgaver.

Den dynamiske virksomhedskultur og fortsatte udvikling kræver, at du er omstillingsparat og kan arbejde hurtigt, når det er påkrævet, uden at miste overblikket. Samtidig skal du kunne fordybe dig i de lidt tungere opgaver og trives med at gå forrest og tage teten i forhold til dine arbejdsopgaver. Optimalt set har du arbejdet selvstændigt med bogholderi i nogle år kombineret med kendskab til ejendomsadministration. Såfremt det primært er bogholderi, du har beskæftiget dig med, men har en interesse for ejendomsadministration er dette også relevant.

Virksomheden tilbyder                                                                                                   

Der tilbydes ansættelse i en solid virksomhed, hvor du kan glæde dig til en arbejdsdag i en uformel og konstruktiv kultur med god mulighed for sparring. Du vil få et stabilt ansættelsesforhold, omgivet af positive kollegaer i moderne og lækre lokaler i Karréen, centralt i Esbjerg. Stillingen aflønnes i forhold til krav og kompetencer med en fast løn, pension, flekstid, frokostordning og sundhedsforsikring.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.

Spørgsmål

Alle spørgsmål rettes til Pay-Back specialist rekruttering att. seniorkonsulent Jonas Jørgensen, tlf. 3152 8191 eller jj@pay-back.dk.                                                                                        

Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.
Max filstørrelse: 2 MB.

Vilkår og formålet med dataindsamlingen

Når du søger en stilling, accepterer du samtidig vilkårene for anvendelse af dine personoplysninger, som er beskrevet her: Formålet med at indsamle og opbevare personlige data er at vurdere og kontakte kandidater, som er interesserede og kvalificerede til nuværende eller kommende ledige stillinger, som skal besættes.

  • Du accepterer at dit CV og ansøgning kan videregives til vores klient.
  • Du kan til enhver tid bede os slette dine data ved henvendelse via denne mail: info@pay-back.dk.
  • Efter 24 måneder vil dine data automatisk blive slettet.
  • Du bedes slette/overstrege dit CPR-nr. i alle de dokumenter, som du vil uploade (eksamensbevis etc.).
  • Pay-Back specialist rekruttering ApS er godkendt af datatilsynet til indsamling og behandling af persondata. Uploadede filer skal være i Word eller PDF format og må max fylde 2MB pr. fil.
Regnskabsassistent/ejendomsadministrator